Stanowisko ds. organizacji i rozwoju usług dla klientów indywidualnych - na czas zastępstwa
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Relacji z Klientami
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. organizacji i rozwoju usług dla klientów indywidualnych - na czas zastępstwa
-
Zadania
Termin do aplikowania minął 31.05.2024 r.
Jeśli jesteś osobą elastyczną, nastawioną na rozwój i współpracę, potrafisz rozwiązywać problemy i czerpiesz satysfakcję z tego, że potrafisz osiągnąć cel i radzisz sobie w trudnych sytuacjach, to szukamy właśnie Ciebie!
Jesteśmy jedną z największych instytucji i pracodawców w Polsce! Połączmy siły! Możesz nas wesprzeć swoją wiedzą i kompetencjami, a my pomożemy Ci w rozwoju. Uzyskasz szeroką wiedzę w obszarze nowoczesnych rozwiązań w budowaniu relacji z klientami. Ponadto zagwarantujemy Ci stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach którego będziesz mógł współpracować z doświadczonymi fachowcami, zyskać oprócz wynagrodzenia premię kwartalną, możliwość pracy, w przyjaznej atmosferze, w elastycznym czasie pracy i/lub hybrydowo, oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
Zakres zadań realizowanych na stanowisku pracy:
- opracowuje i rozwija narzędzia informatyczne oraz usługi wspierające obsługę klientów indywidualnych i pracowników obsługujących klientów, w tym uczestniczy w planowaniu nowych rozwiązań, opracowywaniu potrzeb biznesowych, uczestniczy w pracach zespołów projektowych oraz testowaniu i wdrażaniu usług, organizacji badań z użytkownikami usług,
- monitoruje sposoby wykorzystania przez użytkowników narzędzi informatycznych wspierających obsługę klientów indywidualnych oraz działanie tych narzędzi poprzez analizę danych statystycznych i spraw jednostkowych,
- opracowuje i opiniuje treści merytoryczne do materiałów informacyjno - promocyjnych, instrukcji i komunikatów w zakresie usług i narzędzi dla klientów indywidualnych, wyjaśnienia i materiały szkoleniowe dla pracowników ZUS obsługujących klientów indywidualnych, projekty aktów prawnych powszechnie obowiązujących oraz projekty wewnętrznych aktów prawnych w zakresie możliwości implementacji proponowanych regulacji do usług i narzędzi informatycznych dla klientów ZUS.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze: ubezpieczenia społeczne/ obsługa klientów/ zarządzanie projektami/ projektowanie usług/ zarządzanie jakością/ marketing
Mile widziane:
- minimum 4 lata doświadczenia zawodowego w zespołach projektowych, projektowaniu usług dla klientów, obsłudze osób ze szczególnymi potrzebami
- wykształcenie wyższe (ubezpieczenia społeczne, obsługa klientów, zarządzanie projektami, projektowanie usług, zarządzanie jakością, marketing)
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi programów wchodzących w skład pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- współpraca
- rozwiązywanie problemów
- innowacyjność
- negocjowanie i wywieranie wpływu
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy pracownika na czas zastępstwa
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibieCentrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymaganie niezbędne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane - oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
31-05-2024
-
Oferujemy
U nas zyskasz:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
- możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego i/lub grupowegoZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:
Iwona Kowalewska, Warszawa