Ścieżka nawigacji

Menu nawigacji

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Białymstoku

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Białymstoku

Obsługa klientów

Klienci są obsługiwani w Białymstoku w budynku B, przy ul. Młynowej 29.

Miejsca parkingowe

Przed budynkiem A są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

Budynek B

W sali obsługi klientów w budynku B obsługiwani są emeryci, renciści, płatnicy składek, osoby ubezpieczone, lekarze oraz osoby, które ubiegają się o zasiłki lub je pobierają. 

Miejsca parkingowe

Przed budynkiem B nie ma miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością. Możesz skorzystać z jednego z dwóch miejsc parkingowych przed budynkiem A.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Młynowej. Przy schodach zamontowana jest winda.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi wejściowe do budynku B otwierają się automatycznie. 

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na wprost po wejściu do budynku.

Jednostki podległe:

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Augustowie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Augustowie w budynku przy ul. Hożej 8.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Hożej 8 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem głównym od ul. Hożej 8. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy drzwiach znajduje się dzwonek ze znakami różnych niepełnosprawności oraz informacją "Pomoc dla Niepełnosprawnych". Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi na drodze do sali obsługi klientów otwierają się automatycznie.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w pobliżu sali obsługi klientów, po lewej stronie od wejścia do budynku.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Bielsku Podlaskim

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Bielsku Podlaskim w budynku przy ul. Widowskiej 10a.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Widowskiej 10a. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy schodach znajduje się dzwonek ze znakami różnych niepełnosprawności oraz informację "Pomoc dla Niepełnosprawnych". Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz sali obsługi klientów nie ma barier budowlanych. Drzwi na drodze do sali obsługi klientów są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w pobliżu sali obsługi klientów, po lewej stronie od wejścia do budynku.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Hajnówce

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Hajnówce w budynku przy ul. Armii Krajowej 16.

     

    Miejsca parkingowe

    Miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością wyznaczono za budynkiem. Do miejsca parkingowego dojedziesz drogą wewnętrzną spółdzielni mieszkaniowej.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Armii Krajowej. 

    Aby dostać się do wejścia, skorzystaj z pochylni, która znajduje się od ul. Armii Krajowej. Możesz też wjechać od drugiej strony budynku, korzystając z drogi wewnętrznej spółdzielni mieszkaniowej.

     

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy drzwiach znajduje się dzwonek z informacją "Pomoc dla Niepełnosprawnych". Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.  

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi na drodze do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W budynku nie ma toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Łomży

    Obsługi klientów

    Klienci są obsługiwani w Łomży w budynku przy ul. Szosa Zambrowska 29.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem są wyznaczone trzy miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Dwa miejsca znajdują na parkingu od ul. Sikorskiego, jedno na parkingu od ul. Wąskiej.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać do budynku wejściem przy ul. Szosa Zambrowska 29.  Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy drzwiach znajduje się dzwonek ze znakami różnych niepełnosprawności oraz informacją "Pomoc dla Niepełnosprawnych". Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sale obsługi klientów znajdują się na parterze, po prawej i lewej stronie od wejścia głównego do budynku. Drzwi na drodze do sal są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na pierwszym piętrze. Skorzystaj z windy. 

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Siemiatyczach

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Siemiatyczach w budynku przy ul. Ogrodowej 5.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Ogrodowej 5 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Ogrodowej 5. Przy wejściu znajduje się winda, przy której jest dzwonek z informacją „Pomoc dla Niepełnosprawnych”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w jej uruchomieniu.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia do budynku. Drzwi na drodze do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na wprost wejścia do budynku.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Sokółce

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  Sokółce w budynku przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 38C.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego. Przy wejściu znajduje się  pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy schodach znajduje się dzwonek ze znakami różnych niepełnosprawności oraz informacją "Pomoc dla Niepełnosprawnych". Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Drzwi do sali nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomogą Ci pracownicy ochrony. W budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Suwałkach

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Suwałkach w budynku przy ul. 1 Maja 33.

     

    Miejsca parkingowe

    Na parkingu zewnętrznym budynku przy ul. 1 Maja 33 są wyznaczone dwa  miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. 1 Maja 33. Przy wejściu znajduje się pochylnia.  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy drzwiach znajduje się dzwonek ze znakami różnych niepełnosprawności oraz informacją "Pomoc dla Niepełnosprawnych". Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na wysokim parterze, w holu przy wejściu do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w pobliżu sali obsługi klientów, po lewej stronie od wejścia do budynku.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Wysokiem Mazowieckiem

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Wysokiem Mazowieckiem, przy ul. Mystkowskiej 43.

     

    Miejsca parkingowe

    Obok budynku jest wyznaczone miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Mystkowskiej. Wejście do budynku jest z poziomu chodnika.   

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala Obsługi Klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na wprost wejścia do budynku.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Zambrowie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Zambrowie w budynku przy ul. Fabrycznej 3a.

     

    Miejsca parkingowe

    Na placu przed budynkiem, niedaleko głównego wejścia, bezpośrednio przy ul. Fabrycznej 3a są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Fabrycznej 3a. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie. 

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Na drodze do sali drzwi otwierają się automatycznie. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na parterze po prawej stronie od wejścia głównego. Droga do toalety jest oznaczona tabliczkami ze znakiem wózka inwalidzkiego.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Grajewie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Grajewie w budynku przy ul. Wojska Polskiego 66A.

     

    Miejsca parkingowe

    Na placu przed budynkiem, po lewej stronie od wejścia jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Wjazd bezpośrednio z ul. Wojska Polskiego.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Wojska Polskiego 66A. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy drzwiach znajduje się dzwonek ze znakami różnych niepełnosprawności oraz informacją "Pomoc dla Niepełnosprawnych". Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc z otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na prawo od wejścia do budynku. Drzwi wewnątrz budynku są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę. Wewnątrz budynku nie ma  barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się za stanowiskami obsługi klientów, po prawej stronie.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Kolnie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Kolnie w budynku przy ul. Wojska Polskiego 67.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Wojska Polskiego 67, naprzeciw wejścia jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Wojska Polskiego 67. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy drzwiach znajduje się dzwonek ze znakami różnych niepełnosprawności oraz informacją "Pomoc dla Niepełnosprawnych". Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Drzwi na drodze do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w obrębie sali obsługi klientów.