Stanowisko ds. obsługi korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Wałbrzychu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Kamiennej Górze
-
Adres miejsca pracy
Al. Wojska Polskiego 14, 58-400 Kamienna Góra
-
Województwo
dolnośląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. obsługi korespondencji
-
Zadania
Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- rok pracy związanej z obsługą kancelaryjnąWymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- orientacja na cel,
- orientacja na jakość,
- komunikacja.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat,
- skan dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe.Informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
Termin składania ofert: 24.01.2025 r.
Dodatkowe informacje:
- oferty wysłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumentacja niekompletna nie będzie rozpatrywana,
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną.
- miejsce wykonywania pracy:
Inspektorat ZUS w Kamiennej Górze
Al. Wojska Polskiego 14
58-400 Kamienna Góra
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
24-01-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę,
- zorientowaną na klienta,
- zorientowaną na cel i jakość,
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach,
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
- rozwój zawodowy,
- bogaty program szkoleń,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowyWarunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- praca w ruchu ciągłym,- budynek 4-piętrowy,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.