Stanowisko ds. analiz, monitoringu i kontroli procesów oraz usług dochodowych
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Warszawie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wieloosobowe Stanowisko Koordynacji Usług Dochodowych
-
Miejsce pracy
ZUS II Oddział w Warszawie
-
Adres miejsca pracy
ul. Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. analiz, monitoringu i kontroli procesów oraz usług dochodowych
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- koordynowanie i monitorowanie prawidłowości realizacji procesów i usług dochodowych;
- badanie efektywności i spójności procesów w pionie dochodów, z rekomendowaniem działań optymalizujących;
- zapewnianie jednolitości stosowania obowiązujących aktów prawnych oraz przekazywanych wyjaśnień związanych z realizacją procesów i usług dochodowych;
- identyfikowanie problemów pojawiających się przy realizacji procesów oraz rekomendowanie sposobów ich rozwiązania;
- prowadzenie instruktaży dla pracowników z zakresu realizacji procesów i usług dochodowych;
- przygotowywanie analiz w zakresie działań w pionie dochodów wynikających z zarządzania procesowego pod kątem uzyskania informacji zarządczej;
- prowadzenie okresowych kontroli funkcjonalnych prawidłowości realizacji zadań przez komórki organizacyjne pionu dochodów oraz monitorowanie i raportowanie realizacji zaleceń pokontrolnych; uczestniczenie w kontrolach funkcjonalnych prowadzonych w jednostce;
- przygotowywanie informacji zarządczych i statystycznych dla kontroli instytucjonalnych prowadzonych w komórkach organizacyjnych pionu dochodów z monitorowaniem i raportowaniem realizacji zaleceń pokontrolnych;
- analizowanie i raportowanie ryzyka operacyjnego z obszaru pionu dochodów;
- koordynowanie przygotowania i monitorowanie realizacji planu finansowego w pionie dochodów;
- monitorowanie, badanie efektywności i wydajności pracy w poszczególnych komórkach organizacyjnych pionu dochodów, w tym podległych jednostkach terenowych;
- badanie obciążenia pracą i równomiernego rozłożenia zadań na stanowiskach;
- przygotowywanie projektu oświadczenia o funkcjonowaniu kontroli zarządczej w pionie dochodów oraz rekomendowanie i monitorowanie działań naprawczych podejmowanych na tle zidentyfikowanych słabości;
- wykonywanie innych zadań związanych z pionem dochodów zleconych przez kierownictwo Oddziału.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie średnie- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego
Mile widziane:- wykształcenie wyższe (prawo, ekonomia, zarządzanie, administracja, nauki społeczne)
- minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze ubezpieczeń społecznych
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
04-04-2025
-
Oferujemy
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 pracownika
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, drogą mailową lub telefoniczną
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
Jeśli jesteś osobą:
- zorientowaną na cel i jakość,
- komunikatywną,
- współpracującą,
- elastyczną,
- nastawioną na rozwój
oraz potrafisz
- obsługiwać pakiet MS Office,
- negocjować i wywierać wpływ,
- podejmować decyzje,
- rozwiązywać problemy
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy),
- budynek 4 - piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
- przy wejściu do budynku jest zamontowana winda,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.