Stanowisko ds. wsparcia obsługi spraw emerytalno-rentowych
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Kielcach
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 1
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Kielcach ul. Kolberga 2a
-
Adres miejsca pracy
ul. Kolberga 2a, 25-620 Kielce
-
Województwo
świętokrzyskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. wsparcia obsługi spraw emerytalno-rentowych
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy
Zapewnia wsparcie w zakresie obsługi spraw emerytalno-rentowych, poza rentowych i korespondencji oraz właściwy obieg dokumentacji emerytalno-rentowej -
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja)
- minimum 6 miesięcy pracy biurowej
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- umiejętność komunikacji
- umiejętność współpracy
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
- umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
Powyższe dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
- oferty niekompletne, wysłane po terminie nie będą rozpatrywane
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
05-02-2025
-
Oferujemy
Oferujemy: umowę o pracę
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- - budynek 6 kondygnacyjny,
- pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych na każdej kondygnacji,
- wejście dla osób z niepełnosprawnościami wejściem nr B i wewnętrzną windą,
- drzwi nie otwierają się automatycznie,
- winda,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.