Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Bydgoszczy
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Bydgoszczy ul. Świętej Trójcy 33
-
Adres miejsca pracy
ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz,
-
Województwo
kujawsko-pomorskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sporządzanie zakresów robót remontowych, inwestycyjnych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami budowlanymi, (sanitarnymi, elektrycznymi lub ogólnobudowlanymi)
- sporządzanie kosztorysów inwestorskich robót remontowych, inwestycyjnych w zakresie posiadanych uprawnień
- weryfikacja dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych i remontowych, wykonanych przez zewnętrzną jednostkę projektową
- pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi, inwestycyjnymi w ramach posiadanych uprawnień
- kontrolowanie
- zgodności realizacji robót z obowiązującym Prawem Budowlanym, zawartą umową na roboty budowlane oraz obowiązującymi przepisami
- dokumentów budowy
- rozliczeń materiałowo-finansowych przedstawianych przez Wykonawców na nadzorowanych zadaniach
- przygotowanie i realizacja zadań z zakresu budowy i zakupów środków trwałych (nieruchomości) oraz działalności remontowej, w tym prowadzenie i kompletowanie dokumentacji związanej z działalnością inwestycyjną, remontową oraz stanem technicznym i prawnym obiektów własnych Zakładu użytkowanych przez oddział
- prowadzenie Książki obiektu (C-KOB)
- koordynowanie i wykonywanie przeglądów okresowych w obiektach oddziału oraz przeglądów gwarancyjnych
- współpraca przy tworzeniu projektu planu rzeczowo-finansowego działalności oddziału w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz projektu planu rzeczowo-finansowego działalności remontowej oddziału
- analizowanie efektywności wykorzystania zasobów lokalowych oddziału, w tym ustalanie i planowanie potrzeb oddziału dotyczących budowy, modernizacji, zakupu, sprzedaży lub najmu nieruchomości, dokonanie oceny możliwości technicznych oraz formalno-prawnych ich realizacji -
Wymagania
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe (budownictwo, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne)
• uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie ogólnobudowlanym lub uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
• minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w procesie inwestycyjnym z ramienia wykonawcy lub inwestoraWymagania mile widziane:
• minimum 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościamiWymagania dodatkowe:
• znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
• znajomość ustawy Prawo budowlane
• znajomość ustawy o finansach publicznych
• umiejętność czytania i weryfikowania dokumentacji technicznej
• umiejętność kosztorysowania
• umiejętność obsługi pakietu MS OfficeJeśli jesteś osobą:
• komunikatywną
• potrafiącą współpracować
• zorientowaną na cel / jakość
• nastawioną na rozwój
• posiadasz umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
• posiadasz umiejętność rozwiązywania problemówZachęcamy do składania dokumentów.
Wymagane dokumenty:
• CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat
• skany dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane uprawnienia (przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) i doświadczenie zawodoweDokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ("Aplikuj")
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
31-07-2025
-
Oferujemy
Dodatkowe informacje:
• poszukujemy 1 pracownika
• proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną
• skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania niezbędne
• nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
• oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
Oferujemy:
• zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
• możliwość rozwoju zawodowego
• bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:
• sprzęt komputerowy,
• sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
• spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
• polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
• konieczność poruszania się po całym obiekcie
• budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
• stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych
na 1 piętrze
• drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
• przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy
• w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.