Stanowisko ds. zarządzania obszarem BI i HD-specjalność inżynierii systemów Business Intelligence
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Bydgoszczy
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Statystyki i Prognoz Aktuarialnych
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Bydgoszczy ul. Świętej Trójcy 33
-
Adres miejsca pracy
ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz,
-
Województwo
kujawsko-pomorskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. zarządzania obszarem BI i HD-specjalność inżynierii systemów Business Intelligence
-
Zadania
Zadania:
- zapewniać utrzymanie i rozwój architektury biznesowej i technicznej obszaru Business Intelligence
- współpracować w realizacji zleceń analityczno-raportowych pochodzących od komórek i jednostek biznesowych Zakładu
- odpowiadać za proponowanie, budowanie i wdrażanie rozwiązań z zakresu technologii przetwarzania dużych zbiorów danych (Big Data), m.in. modelowania danych, wizualizacji danych
- uczestniczyć w przygotowaniu planu rozwoju (roadmapy) dla środowiska Business Intelligence i Hurtowni Danych
- uczestniczyć w planowaniu inicjatyw i projektów mających na celu rozbudowę i optymalizację wykorzystywanych rozwiązań Business Intelligence
- uczestniczyć w pracach projektowych, wdrożeniowych i testowych w obszarze Business Intelligence
- wspierać użytkowników w ramach wdrożeń systemów i narzędzi w obszarze Business Intelligence
- proponować usprawnienia dla realizowanych procesów i zmiany w dokumentacji
- współpracować w realizacji zleceń analityczno-raportowych pochodzących od komórek i jednostek biznesowych Zakładu
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie zawodowe minimum 1 rok (w pracy związanej z planowaniem, tworzeniem i rozwojem w obszarach Business Intelligence i\lub Hurtowni Danych)
- staż pracy ogółem minimum 2 lata
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (matematyka, informatyka, statystyka)
- doświadczenie zawodowe minimum 2 lata (w pracy związanej z planowaniem, tworzeniem i rozwojem w obszarach Business Intelligence i\lub Hurtowni Danych)
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi programów MS Office
- znajomości tworzenia szablonów formularzy lub raportów dynamicznych
- znajomość tworzenia paneli wizualizacyjnych lub cocpitów
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
- współpraca
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
- negocjowanie i wywieranie wpływu
- podejmowanie decyzji
- umiejętność rozwiązywania problemów
- innowacyjność
Wymagane dokumenty:
- CV
- listu motywacyjnego
- skan dokumentów potwierdzających wykształcenie
- skan dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
- skan świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okresy zatrudnienia, w przypadku pozostania w stosunku pracy
Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny 'Aplikuj', znajdujący się na dole oferty
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line) lub stacjonarnie
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne tj. niezawierające skanu, któregokolwiek wymaganego dokumentu nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- miejscem świadczenia pracy będzie Centrala ZUS lub dowolny Oddział ZUS
- możliwość pracy w trybie stacjonarnym, zdalnym lub hybrydowym.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
12-02-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3- piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami