Stanowisko ds. wsparcia administracyjnego
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Rybniku
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Rybniku
-
Adres miejsca pracy
ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik
-
Województwo
śląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. wsparcia administracyjnego
-
Zadania
Zakres zadań w ramach funkcji organizacyjnej:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku zapewnia realizację zadań przez obsługę techniczną w jednostce:
- Pilnuje utrzymania porządku w obiektach jednostek i przyległych do nich terenów. Wykonuje prace konserwatorsko-naprawcze instalacji elektrycznych i hydraulicznych oraz prace ślusarsko-naprawcze w obiekcie jednostki
- Realizuje wyznaczone prace pomocnicze, w szczególności dotyczące rozładunku, załadunku, przenoszenia oraz przewożenia majątku.
- Uczestniczy w przeglądach i odbiorach technicznych oraz wdrażaniu do eksploatacji nowych i wyremontowanych urządzeń oraz innego wyposażenia obiektów.
- Przeprowadza przeglądy, konserwacje i naprawy sprzętów oraz obiektów oddziału i funkcjonujących w nich urządzeń i instalacji.
-
Wymagania
Wymagania formalne
Niezbędne:
- wykształcenie poniżej średniego
Mile widziane:
- wykształcenie średnie (ogólne, ślusarz, elektryk, hydraulik, instalacja sanitarna, roboty remontowo-budowlane)
- minimum 1 rok pracy w pożądanych specjalizacjach np.: elektryka, instalacja sanitarna, roboty remontowo-budowlane
- posiadanie zaświadczenia SEP (Stowarzyszenie Elektryków Polskich) - świadectwo kwalifikacyjne "E" w zakresie instalowania i obsługi urządzeń do 1 kV
Wymagania dodatkowe
- komunikatywność
- umiejętność współpracy
Prosimy o następujące dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
Dodatkowe informacje:
- umowa na czas zastępstwa
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane
- poszukujemy pracownika na stanowisko, który będzie realizował zadania w ramach funkcji organizacyjnej ds. wsparcia administracyjnego
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
26-11-2024
-
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie
- system premii i nagród
- bogaty pakiet benefitów (dofinansowanie urlopów, nauki i kultury)
- możliwość rozwoju poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów itp.
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek 4-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami