Breadcrumb

Navigation Menu

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS Gdańsku

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS Gdańsku

Klienci są obsługiwani w Oddziale Gdańsk w dwóch budynkach - przy ul. Chmielnej 27/33 i ul. Chlebnickiej 3/8.

Obsługa klientów przy ul. Chmielnej 27/33

Klienci są obsługiwani w Gdańsku w budynku przy ul. Chmielnej 27/33.

Miejsca parkingowe

Przed budynkiem przy ul. Chmielnej są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Chmielnej 27/33. Do wejścia prowadzą schody. Przy wejściu po prawej stronie znajduje się pochylnia. Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego YourWay dla osób niedowidzących i niewidomych. Aby skorzystać z tego systemu należy zainstalować na telefonie aplikację YourWay. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

Wewnątrz budynku

Na parterze budynku zainstalowane są znaczniki systemu nawigacyjno-informacyjnego YourWay dla osób niedowidzących i niewidomych. Aby skorzystać z tego systemu należy zainstalować na telefonie aplikację YourWay.
Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po lewej stronie wejścia do budynku. Dojście do stanowisk w sali obsługi klienta jest utrudnione, ponieważ w pomieszczeniu znajdują się 2 filary. W sali obsługi klienta jest zainstalowana pętla indukcyjna. Stanowisko do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą "T".
 

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w pobliżu sali obsługi klientów, po prawej stronie od wejścia do budynku W toalecie znajduje się system wzywania pomocy. Drzwi toalet oznaczone są tabliczkami z napisami w języku Brajla umieszczonymi na wysokości klamki.

Obsługa klientów przy ul. Chlebnickiej 3/8.

Klienci są obsługiwani w Gdańsku przy ul. Chlebnickiej 3/8.

Miejsca parkingowe

W pobliżu budynku, około 30 metrów od głównego wejścia, z prawej strony, są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku głównym wejściem od ul. Chlebnickiej 3/8. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika. Jeżeli będziesz potrzebować pomocy w dostaniu się do budynku, naciśnij dzwonek  ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją "POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH". Dzwonek znajduje się przy wejściu, na wysokości 120 cm od poziomu chodnika. 

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz sali nie ma barier budowlanych.

Ważne! Stanowiska obsługi klientów są zorganizowane w formie kabin.  Aktualnie tylko część kabin jest dostosowana do obsługi osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Planuje się wymianę kabin na stanowiska "otwarte", które nie będą osobom z niepełnosprawnością ruchu ograniczać dostępu do obsługi przy stanowiskach. W sali obsługi klienta jest zainstalowana pętla indukcyjna. Stanowisko do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą "T"

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w pobliżu sali obsługi klientów, po lewej stronie od wejścia do budynku.

Jednostki podległe:

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat Gdańsk-Wrzeszcz

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Gdańsku Wrzeszczu w budynku przy ul. Tuwima 9.

     

    Miejsca parkingowe

    Po prawej stronie od wejścia do budynku przy ul. Tuwima 9 są wyznaczone trzy  miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku głównym wejściem od strony przejazdu wewnętrznego. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika. Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego YourWay dla osób niedowidzących i niewidomych. Aby skorzystać z tego systemu należy zainstalować na telefonie aplikację YourWay. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Pierwsze i drugie drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na wysokim parterze, po prawej stronie od holu głównego. Skorzystaj w windy, która jest wewnątrz budynku.  

    Przy wejściu do sali jest zamontowana przegroda przeciwpożarowa z niewielkim progiem. Przegroda jest zablokowana w pozycji otwartej w godzinach wyznaczonych na obsługę.

    Wewnątrz sali nie ma barier budowlanych. W sali obsługi klienta jest zainstalowana pętla indukcyjna. Stanowisko do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą "T".

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od holu głównego, na poziomie sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Gdyni

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Gdyni w budynku przy  ul. Władysława IV 24.  

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Władysława IV 24 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Władysława IV 24. Przy wejściu znajduje się pochylnia. Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego YourWay dla osób niedowidzących i niewidomych. Aby skorzystać z tego systemu należy zainstalować na telefonie aplikację YourWay. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma  barier budowlanych.

    W sali obsługi klienta jest zainstalowana pętla indukcyjna. Stanowisko do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą "T".

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w pobliżu sali obsługi klientów, po lewej stronie od wejścia do budynku.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Kartuzach

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Kartuzach w budynku przy ul. Ceynowy 5.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed wejściem do budynku są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Ceynowy 5. Przy wejściu znajduje się pochylnia. Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego YourWay dla osób niedowidzących i niewidomych. Aby skorzystać z tego systemu należy zainstalować na telefonie aplikację YourWay. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

    W sali obsługi klienta jest zainstalowana pętla indukcyjna. Stanowisko do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą "T".

    Toaleta dla osób niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się  w pobliżu sali obsługi klientów, po prawej stronie od wejścia do budynku.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Kościerzynie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Kościerzynie w budynku przy ul. 3 Maja 9.

     

    Miejsca parkingowe

    W pobliżu budynku, przy ul. 3 Maja 9 znajduje się ogólnodostępny parking, na którym są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. 3 Maja 9. Przy wejściu znajduje się podjazd. Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego YourWay dla osób niedowidzących i niewidomych. Aby skorzystać z tego systemu należy zainstalować na telefonie aplikację YourWay. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się domofon. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi do sali nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik ochrony. W sali obsługi klienta jest zainstalowana pętla indukcyjna. Stanowisko do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą "T".

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w pobliżu sali obsługi klientów, po lewej stronie od wejścia do budynku.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Kwidzynie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Kwidzynie w budynku przy ul. Piłsudskiego 29 A.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem pomiędzy ulicami Piłsudskiego i Kopernika znajduje się ogólnodostępny parking, na którym są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na parking  możesz wjechać od ulic Kopernika, Chopina i Piłsudskiego.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Piłsudskiego. Przed wejściem znajduje się podjazd. Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego YourWay dla osób niedowidzących i niewidomych. Aby skorzystać z tego systemu należy zainstalować na telefonie aplikację YourWay. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia do budynku. Drzwi do sali nie otwierają się automatycznie. Wewnątrz sali obsługi klientów nie ma barier budowlanych. W sali obsługi klienta jest zainstalowana pętla indukcyjna. Stanowisko do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą "T".

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w  pobliżu sali obsługi klientów, po lewej stronie od wejścia do budynku.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Malborku

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Malborku w budynku przy ul. Dworcowej 1B.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Dworcowej są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Dworcowej. Przy wejściu znajduje się pochylnia. Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego YourWay dla osób niedowidzących i niewidomych. Aby skorzystać z tego systemu należy zainstalować na telefonie aplikację YourWay. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, bezpośrednio przy wejściu do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. W sali obsługi klienta jest zainstalowana pętla indukcyjna. Stanowisko do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą "T".

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w pobliżu sali obsługi klientów, po lewej stronie od wejścia do budynku.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Pruszczu Gdańskim

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Pruszczu Gdańskim w budynku przy ul. Wita Stwosza 7.

     

    Miejsca parkingowe

    W pobliżu budynku przy ul. Wita Stwosza 7 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Wejście do budynku znajduje się przy ul. Wita Stwosza i jest  zorganizowane z poziomu chodnika. Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego YourWay dla osób niedowidzących i niewidomych. Aby skorzystać z tego systemu należy zainstalować na telefonie aplikację YourWay. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

     

    Drzwi wejściowe do budynku  

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją "Pomoc dla niepełnosprawnych". Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku 

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Drzwi wewnętrzne na drodze do sali otwierają się automatycznie.

    Obsługa klientów jest zorganizowana w sali obsługi klientów i pokojach biurowych. W sali klienci są obsługiwani w kabinach, zamykanych drzwiami z klamką. Pokoje biurowe przylegają do sali obsługi klientów. W pokojach są zorganizowane dwa stanowiska, na których są obsługiwani płatnicy składek i osoby ubezpieczone. Znacznym utrudnieniem w dotarciu do tych stanowisk są dwa stopnie schodów. Aby uzyskać pomoc w załatwieniu spraw obsługiwanych na stanowiskach w pokojach biurowych, zwróć się do pracownika sali obsługi klientów lub pracownika ochrony.

    W sali obsługi klienta jest zainstalowana pętla indukcyjna. Stanowisko do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą "T".

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w sali obsługi klientów, po lewej stronie od jej wejścia.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Pucku

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Pucku w budynku przy ul. E. Orzeszkowej 3.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. E. Orzeszkowej  są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Wejście dla osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się przy ul. E. Orzeszkowej. Przy wejściu znajduje się pochylnia. Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego YourWay dla osób niedowidzących i niewidomych. Aby skorzystać z tego systemu należy zainstalować na telefonie aplikację YourWay. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. W budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi na drodze do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.

    W sali obsługi klienta jest zainstalowana pętla indukcyjna. Stanowisko do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą "T".

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Sopocie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Sopocie w budynku przy ul. Aleja Niepodległości 796.  

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Aleja Niepodległości jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Drugie takie miejsce znajduje się na tyłach budynku.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku bocznym wejściem, bramą wjazdową na podwórko. Na bramie znajduje się znak graficzny wózka inwalidzkiego i strzałka, która wskazuje kierunek wjazdu dla osób z niepełnosprawnością ruchu. Wejście od strony podwórka jest zorganizowane z poziomu chodnika. Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego YourWay dla osób niedowidzących i niewidomych. Aby skorzystać z tego systemu należy zainstalować na telefonie aplikację YourWay. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi przy wejściu głównym od ulicy nie otwierają się automatycznie.

    Drzwi przy bocznym wejściu do budynku nie otwierają się automatycznie. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi. 

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze.

    Utrudnieniem dla osób z niepełnosprawnością ruchu jest obsługa spraw dotyczących świadczeń. Stanowiska przeznaczone do obsługi spraw z tego zakresu są zorganizowane w wąskich kabinach. W dostaniu się do wnętrza kabiny pomoże Ci pracownik ochrony.

    W sali obsługi klienta jest zainstalowana pętla indukcyjna. Stanowisko do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą "T".

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Starogardzie Gdańskim

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Starogardzie Gdańskim  w budynku przy ul. Piłsudskiego 4.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Wjazd na parking znajduje się od ul. Chopina.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Chopina. Przy wejściu znajduje się winda. Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego YourWay dla osób niedowidzących i niewidomych. Aby skorzystać z tego systemu należy zainstalować na telefonie aplikację YourWay. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Pierwsze drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie. Drugie drzwi nie otwierają się automatycznie. Drzwi te są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

    W sali obsługi klienta jest zainstalowana pętla indukcyjna. Stanowisko do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą "T".

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Sztumie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Sztumie w budynku przy ul. Mickiewicza 34.

     

    Miejsca parkingowe

    Na parkingu przed budynkiem są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem głównym. Po prawej stronie wejścia znajduje się podjazd. Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego YourWay dla osób niedowidzących i niewidomych. Aby skorzystać z tego systemu należy zainstalować na telefonie aplikację YourWay. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik ochrony.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

    W sali obsługi klienta jest zainstalowana pętla indukcyjna. Stanowisko do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą "T".

    Ważne, stanowiska obsługi klientów są zorganizowane w formie kabin. Tylko jedna z nich jest dostosowana do obsługi osób poruszających się na wózku inwalidzkim. W dostępie do obsługi w pozostałych kabinach pomoże Ci pracownik ochrony lub sali obsługi klientów. 

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia, w głębi holu.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Tczewie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Tczewie w budynku przy ul. Jagiellońskiej 55, klatka C.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Jagiellońskiej. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika. Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego YourWay dla osób niedowidzących i niewidomych. Aby skorzystać z tego systemu należy zainstalować na telefonie aplikację YourWay. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

    W sali obsługi klienta jest zainstalowana pętla indukcyjna. Stanowisko do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą "T".

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Wejherowie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Wejherowie w dwóch budynkach przy ul. Sobieskiego 294. Pierwszy budynek znajduje się bezpośrednio przy ul. Sobieskiego 294. Drugi budynek jest usytuowany za pierwszym budynkiem.

     

    Pierwszy budynek

    W pierwszym budynku obsługujemy klientów w sprawach emerytalno-rentowych.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkami  przy ul. Sobieskiego 294 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.  

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku głównym wejściem. Przy wejściu znajduje się metalowa pochylnia. Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego YourWay dla osób niedowidzących i niewidomych. Aby skorzystać z tego systemu należy zainstalować na telefonie aplikację YourWay. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Tylko drugie drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie. Przy drzwiach znajduje się dzwonek. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu pierwszych drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze.  W budynku nie ma barier budowlanych.

    W sali obsługi klienta jest zainstalowana pętla indukcyjna. Stanowisko do obsługi osób niedosłyszących wyróżnia znak przekreślonego ucha z literą "T".

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia, w pobliżu sali obsługi klientów. 

     

    Drugi budynek 

    W drugim budynku obsługujemy  płatników składek, osoby ubezpieczone, lekarzy oraz osoby, które starają się zasiłki lub je pobierają.

     

    Miejsca parkingowe

    Dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością znajdują się przed budynkami  przy ul. Sobieskiego 294.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać do drugiego budynku dwoma wejściami. Przy wejściu z jednej strony budynku znajduje się pochylnia, wejście z drugiej strony budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Pierwsze drzwi wejściowe nie otwierają się automatycznie. Natomiast następne drzwi w przedsionku otwierają się już automatycznie. Przy drzwiach znajduje się dzwonek. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu pierwszych drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Wewnątrz budynku są schody. Skorzystaj z transportera schodowego. W pobliżu transportera znajduje się dzwonek. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w jego uruchomieniu.

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze.  

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia głównego, w pobliżu sali obsługi klientów.