Breadcrumb

Navigation Menu

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Chrzanowie

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Chrzanowie

Obsługa klientów

Klienci są obsługiwani w Chrzanowie w budynku przy ul. Oświęcimskiej 14.

Miejsca parkingowe

Za budynkiem, od strony ul. Jordana są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. 

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Oświęcimskiej 14. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku także drugim wejściem, od strony parkingu. Przy wejściu znajduje się winda. Aby uzyskać pomoc w jej uruchomieniu, naciśnij dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi przy głównym wejściu do budynku otwierają się automatycznie.

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Wszystkie drzwi na drodze do sali otwierają się automatycznie.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością znajduje się w pobliżu Sali Obsługi Klienta – po prawej stronie od wejścia głównego do budynku - za Informacją Ogólną.

Jednostki podległe:

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Olkuszu

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Olkuszu w budynku przy ul. Al. 1000–Lecia 11.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Al. 1000–Lecia są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Al. 1000- Lecia 11.  Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.  

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Wszystkie drzwi na drodze do sali otwierają się automatycznie. 

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na parterze, po lewej stronie od wejścia.  

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Oświęcimiu

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Oświęcimiu w budynku przy ul. Chopina 13.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Chopina 13 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Chopina 13. Z prawej strony od wejścia znajduje się winda.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy windzie znajduje się dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sale obsługi klientów znajdują się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością znajduje się w pobliżu sali obsługi klientów, naprzeciwko stanowisk "Emerytury i renty".

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Suchej Beskidzkiej

    Od 27 maja 2024 roku utrudnienia dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Obsługa klientów odbywać się będzie w pomieszczeniu biurowym w pokoju 112 na I piętrze.

     

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Suchej Beskidzkiej w budynku przy ul. Rynek 12.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem nie ma miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością. Najbliższe miejsca parkingowe ogólnodostępne znajdują się przy ul. Rynek, naprzeciwko budynku ZUS, w odległości około 50 m i są własnością Urzędu Miasta Sucha Beskidzka. Na parkingu tym są wyznaczone dwa  miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Rynek 12. Przy wejściu znajduje się  pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Ponadto w drzwiach wejściowych występuje utrudnienie w postaci niewielkiego progu (2,5 cm). W pobliżu drzwi wejściowych znajduje się dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi i dostaniu się do budynku.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Drzwi na drodze do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta częściowo przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na parterze, obok sali obsługi klientów. Utrudnieniem jest mniejsza niż 150 cm x 150 cm powierzchnia manewrowa.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Wadowicach

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Wadowicach w budynku przy ul. Teatralnej 3.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem, w pobliżu wejścia do sali obsługi klientów są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Teatralnej 3. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Wszystkie drzwi na drodze do sali obsługi klientów otwierają się automatycznie.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w sali obsługi klientów.