Stanowisko ds. nadzoru, odwołań i obsługi klientów w obszarze świadczeń dla rodzin (na czas zastępstwa)
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Świadczeń Międzynarodowych i Wsparcia Rodzin
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. nadzoru, odwołań i obsługi klientów w obszarze świadczeń dla rodzin (na czas zastępstwa)
-
Zadania
Jesteśmy jedną z największych instytucji w Polsce wypłacającą świadczenia milionom ubezpieczonym! I jednym z największych pracodawców! Połączmy siły! Możesz nas wesprzeć swoją wiedzą i kompetencjami, a my pomożemy Ci w rozwoju. Uzyskasz szeroką wiedzę w obszarze ubezpieczeń społecznych w Polsce i na świecie, i postępowania administracyjnego, ale również w zakresie najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych wykorzystywanych w zakresie obsługi milionów klientów. Ponadto zagwarantujemy Ci stabilne zatrudnienie na podstawie umowy
o pracę, w ramach którego będziesz mógł współpracować z doświadczonymi fachowcami, zyskać premię kwartalną, możliwość pracy w przyjaznej atmosferze, w elastycznym czasie pracy i/lub hybrydowo, bogaty pakiet świadczeń socjalnych oraz dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne i grupowe.Zakres najważniejszych zadań realizowanych na stanowisku:
- organizowanie i sprawowanie nadzoru nad prawidłowością realizacji przez Centrum Obsługi Świadczeń dla Rodzin (CSR) procesów obsługi świadczeń dla rodzin (300+ ,800+, RKO, Dofinansowanie pobytu w żłobku, Aktywny rodzic), w tym w szczególności przeprowadzanie kontroli funkcjonalnych oraz realizowanie działań zaradczych wobec ujawnionych nieprawidłowości
- rozpatrywanie spraw z zakresu obsługi świadczeń dla rodzin zgłaszanych przez podmioty zewnętrzne oraz w ramach sprawowanego nadzoru, w szczególności udzielanie odpowiedzi na skargi, interwencje i petycje
- rozpatrywanie odwołań do Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) od decyzji ZUS w sprawach świadczeń dla rodzin, od których służy odwołanie w trybie przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, w tym prowadza postępowania wyjaśniające i wydaje decyzje z upoważnienia Prezesa ZUS oraz rozpatrywanie skarg do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego od tych decyzji i sporządzanie stanowiska merytorycznego dla Wydziału Obsługi Prawnej dotyczącego tych skarg
- prowadzenie warsztatów dla komórki CSR i innych wewnętrznych komórek organizacyjnych Zakładu oraz podmiotów zewnętrznych w zakresie przepisów i procedur dotyczących ustalania i wypłaty oraz świadczeń dla rodzin, w tym udział w konferencjach, seminariach i webinariach
- udzielanie informacji klientom Zakładu w zakresie świadczeń dla rodzin -
Wymagania
Wymagania niezbędne:-
wykształcenie wyższeMile widziane:
- wykształcenie wyższe (administracja, ubezpieczenia społeczne, polityka społeczna, polityka rodzinna)
- minimum 3 lata pracy związanej z realizacją przepisów dotyczących, ubezpieczenia społecznego, polityki społecznej, polityki rodzinnejWymagania dodatkowe:
- umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętność rozwiązywania problemów
- terminowość
- samodzielność
- współpracaWymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenieDokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ('Aplikuj')
Dodatkowe informacje:
- umowa na czas zastępstwa
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
- w przypadku dużej liczby kandydatów (powyżej 5) etapem kwalifikującym do rozmowy kwalifikacyjnej będzie sprawdzenie wiedzy kandydata z zakresu świadczeń dla rodzin (300+ ,800+, RKO, Dofinansowanie pobytu w żłobku, Aktywny rodzic),
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane -
Termin, do którego należy składać dokumenty
07-02-2025
-
Oferujemy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracy
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów itp.
- bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury)
- system premiowy
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.