Stanowisko ds. rozliczeń
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Rozliczeń Kont Płatników Składek 1
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Mielcu
-
Adres miejsca pracy
ul. Sikorskiego 4, 39-300 Mielec
-
Województwo
podkarpackie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. rozliczeń
-
Zadania
Zakres zadań w ramach funkcji organizacyjnej:
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)
- doświadczenie w pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe - znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość przepisów ustawy KPA
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli jesteś osobą, która:
- posiada umiejętność współpracy i komunikacji
- potrafi samodzielnie rozwiązywać problemy
- radzi sobie w trudnych sytuacjach
- jest zorientowana na klienta
zapraszamy do aplikowania na stanowisko.
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (dyplom ukończenia uczelni lub świadectwo ukończenia szkoły średniej) i doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji poprzez formularz aplikacyjny.
Informacje dodatkowe:
- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy merytorycznej oraz rozmowę kwalifikacyjną
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
- oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane
- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
13-03-2025
-
Oferujemy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek 3-piętrowy z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
- wejście do budynku bezpośrednio z chodnika.