Stanowisko ds. ustalania świadczeń międzynarodowych i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Realizacji Umów Międzynarodowych
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Adres miejsca pracy
Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów
-
Województwo
podkarpackie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. ustalania świadczeń międzynarodowych i korespondencji
-
Zadania
Cel stanowiska
Zapewnienie opracowywania spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, zainteresowanych uzyskaniem lub zmianą świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych.
-
Wymagania
Wymagania formalne na oferowanym stanowisku
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Wymagania mile widziane:
- wykształcenie wyższe ( ekonomia, administracja, ubezpieczenia społeczne, prawo)
- doświadczenie w pracy związanej z ustalaniem kapitału początkowego i prawa do emerytur i rent
Wymagania dodatkowe- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli jesteś osobą:
- zorientowaną na realizację celów
- zorientowaną na jakość
- nastawioną na rozwój
- potrafisz współpracować z innymi
- posiadasz umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
To zachęcamy do przesłania dokumentów
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny (ze wskazaniem komórki i stanowiska, o które kandydat się ubiega),
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz aplikacyjny.
Dodatkowe informacje:
- umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
- oferty, które wpłyną po terminie oraz niekompletne, niepodpisane, nie będą rozpatrywane
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces naboru obejmować będzie test wiedzy merytorycznej oraz rozmowę kwalifikacyjną
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
08-05-2025
-
Oferujemy
Oferujemy
- zatrudnienie w stabilnej firmie
- rozwój zawodowy
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Warunki pracy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek czteropiętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
- przy wejściu do budynku znajduje się podjazd,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.