Stanowisko ds. wypłat i statystyki
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Wypłaty Emerytur i Rent
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Adres miejsca pracy
Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów
-
Województwo
podkarpackie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. wypłat i statystyki
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych w ramach funkcji organizacyjnej:
Zapewnia przygotowanie danych i dokumentacji dotyczącej wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczenia społecznego oraz innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji.
-
Wymagania
Wymagania formalne:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja publiczna, polityka społeczna, zarządzanie)
- minimum 1 rok pracy związanej ze świadczeniami emerytalno - rentowymi
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel i jakość
- umiejętność komunikacji i współpracy
- orientacja na klienta
- umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat
- kserokopie lub skany dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz staż pracy.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz aplikacyjny.
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 2 pracowników na to stanowisko
- skontaktujemy się e-mailowo tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne oraz niepodpisane nie będą rozpatrywane
- dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy w zakresie podanym w ogłoszeniu oferty pracy oraz rozmowę kwalifikacyjną
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
27-02-2025
-
Oferujemy
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Warunki pracy:
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze budynku
- wejście do budynku bezpośrednio z chodnika.