Lekarz - członek komisji lekarskiej
Szczegóły oferty pracy
- 
                        
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział we Wrocławiu
 - 
                        
Nazwa komórki organizacyjnej
Komisje Lekarskie Zakładu
 - 
                        
Miejsce pracy
ZUS I Inspektorat we Wrocławiu
 - 
                        
Adres miejsca pracy
ul. Reymonta 4/6, 50-225 Wrocław
 - 
                        
Województwo
dolnośląskie
 - 
                        
Nazwa stanowiska
Lekarz - członek komisji lekarskiej
 - 
                        
Zadania
Cel stanowiska:
Wydawanie orzeczeń w sprawach świadczeń i w sprawach pozaubezpieczeniowych.
 - 
                        
Wymagania
Wymagania formalne:
Niezbędne:
- lekarz medycyny z tytułem specjalisty
 - minimum 4 lat czynnego wykonywania zawodu lekarza
 
Mile widziane:
- minimum 5 lat doświadczenia w orzecznictwie lekarskim
 - specjalizacja (choroby wewnętrzne, chirurgia, neurologia, psychiatria, ortopedia, medycyna rodzinna, medycyna pracy)
 
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
 - umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
 - umiejętność pracy zespołowej
 - orientacja na cel
 - orientacja na jakość
 - komunikacja
 - orientacja na klienta
 - rozwiązywanie problemów
 - radzenie sobie w trudnych sytuacjach
 
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
Prosimy o nadesłanie następujących dokumentów:
- CV
 - list motywacyjny
 - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i specjalizację, doświadczenie zawodowe, staż pracy
 - aktualne zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu
 
Informacje dodatkowe:
- poszukujemy pracowników do zatrudnienia na 6 etatów
 - proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną
 - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
 - oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
 - dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
 
 - 
                        
Termin, do którego należy składać dokumenty
29-08-2025
 - 
                        
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
 - możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy lub ustalenia indywidualnego czasu pracy
 - możliwość wsparcia przez asystenta w realizacji zadań
 - możliwość rozwoju zawodowego (udział w szkoleniach, seminariach, dodatkowy urlop szkoleniowy, punkty edukacyjne za udział w szkoleniach organizowanych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych)
 - bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury)
 - atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie
 
Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób
z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:
sprzęt komputerowy
sprzęt biurowyWarunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze
- wejście do budynku jest z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościamiRekrutacja zakończona niepowodzeniem.
Nie zgłosił się żaden kandydat spełniający wymagania formalne.