Stanowisko ds. wsparcia administracyjnego (elektryk)
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Białymstoku
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Białymstoku
-
Adres miejsca pracy
ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok
-
Województwo
podlaskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. wsparcia administracyjnego (elektryk)
-
Zadania
- przeprowadza przeglądy, konserwacje i naprawy sprzętów oraz obiektów oddziału i funkcjonujących w nich urządzeń i instalacji,
- uczestniczy w przeglądach i odbiorach technicznych oraz wdrażaniu do eksploatacji nowych i wyremontowanych urządzeń oraz innego wyposażenia obiektów,
- utrzymuje porządek w obiektach oddziału i przyległych do niego terenach oraz wykonuje prace konserwacyjno-naprawcze instalacji elektrycznych,
- realizuje wyznaczone prace pomocnicze, w szczególności dotyczące rozładunku, załadunku, przenoszenia oraz przewożenia majątku,
- wymienia materiały eksploatacyjne w urządzeniach techniki biurowej oraz przeprowadza instruktaż przystanowiskowy i zapewnia pomoc techniczną w zakresie nadzorowanych urządzeń.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie zawodowe elektryczne,
- posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego 'E' w zakresie instalowania i obsługi urządzeń do 1 kV.
Mile widziane:
- wykształcenie średnie techniczne o profilu elektryk,
- min. 1 rok pracy w specjalizacji elektryk.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność współpracy,
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
- orientacja na cel, jakość,
- komunikatywność,
- podstawowa umiejętność obsługi programu Word/Excel.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat,
- skan dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i uprawnienia,
- skan świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy (wymagania mile widziane).
Sposób aplikowania:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając 'Aplikuj' na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
21-05-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
- ruchome godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy,
- premie kwartalne,
- wynagrodzenie 'trzynastkę'.
- rozwój zawodowy poprzez udział w różnych formach szkoleń i warsztatów,
- świadczenia z ZFŚS w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.
Informacje dodatkowe:
- poszukujemy 1 pracownika,
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną,
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- złożonych dokumentów nie zwracamy,
- aplikacja niekompletna, złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.
Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do składania aplikacji o pracę.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera do 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek VII-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na IV piętrze,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.