Ścieżka nawigacji

Menu nawigacji

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Bydgoszczy

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Bydgoszczy

Obsługa klientów

Klienci są obsługiwani w Bydgoszczy w trzech budynkach: przy ul. M. Konopnickiej 18a, ul. Św. Trójcy 33, ul. Andersena 6.

Obsługa klientów w budynku przy ul. M. Konopnickiej 18 a

Miejsca parkingowe

Przed budynkiem przy ul. M. Konopnickiej wyznaczono dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Kolejne dwa dodatkowe miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością wyznaczono przed sąsiadującym budynkiem B, który należy do ZUS.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem bocznym od ul. M. Konopnickiej 18a. Wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi do budynku z wejścia bocznego otworzą się automatycznie, jeżeli naciśniesz przycisk ze znakiem wózka inwalidzkiego.

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na podwyższonym parterze, na wprost wejścia do budynku. Skorzystaj z windy. Przy drzwiach do windy jest dzwonek oznaczony znakiem graficznym wózka inwalidzkiego oraz z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w ich otwarciu. Na drodze do sali obslugi klientów znajdują się drzwi, które nie otwierają się automatycznie. Wewnątrz sali nie ma barier budowlanych.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w pobliżu sali obsługi klientów, po lewej stronie od wejścia do budynku. 

Obsługa klientów w budynku przy ul. Św. Trójcy 33

Miejsca parkingowe

Przed budynkiem przy ul. Św. Trójcy wyznaczono dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Św. Trójcy 33. Przy wejściu znajduje się winda zewnętrzna. Przy drzwiach do windy jest dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w ich otwarciu.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi wejściowe do budynku przy ul. Św. Trójcy otwierają się automatycznie.

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Drzwi na drodze do sali nie otwierają się automatycznie. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością znajduje się w pobliżu sali obsługi klientów, po lewej stronie od wejścia do budynku.

Obsługa klientów w budynku przy ul. Andersena 6

Miejsca parkingowe

Wzdłuż ogrodzenia budynku przy ul. Ch. Andersena, na ogólnodostępnych miejscach parkingowych, wyznaczono dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością, którzy są klientami ZUS. Znajdują się one na terenie należącym do Fordońskiej Spółdzielni Mieszkaniowej.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Ch. Andersena. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz sali nie ma barier budowlanych. 

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w drugiej części budynku. Wejście do tej części jest zorganizowane z poziomu chodnika. Przy wejściu do sali obsługi klientów jest informacja, jak tam trafić.

Jednostki podległe:

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Inowrocławiu

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Inowrocławiu w budynku przy ul. Solankowej 15.

    Miejsca parkingowe

    Inspektorat w Inowrocławiu nie posiada własnych miejsc parkingowych dla klientów. W pobliżu budynku ZUS, przy ul. Solankowej 21 i 22, na parkingu ogólnodostępnym są wyznaczone trzy miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem bocznym przy ul. Solankowej 15. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, jeżeli naciśniesz przycisk.

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Drzwi na drodze do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę. Stanowiska obsługi klientów są oddzielone  od strefy oczekiwania szklanymi drzwiami. Naciśnij przycisk, aby drzwi się otworzyły.

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie strefy oczekiwania na obsługę.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Nakle nad Notecią

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Nakle nad Notecią w budynku przy ul. Bohaterów 12a.

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Bohaterów są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku za pomocą schodołazu. Po lewej stronie od windy, która obecnie jest uszkodzona, znajduje się dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w uruchomieniu schodołazu.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz sali obsługi klientów nie ma  barier budowlanych.

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w pobliżu sali obsługi klientów, po prawej stronie od wejścia do budynku.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Świeciu

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Świeciu w budynku przy ul. Wojska Polskiego 87A.

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Wojska Polskiego są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem bocznym, przy którym znajduje się pochylnia.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Przy drzwiach wejściowych znajduje się przycisk ze znakiem wózka inwalidkiego. Po naciśnięciu dzwonka, pracownik ochrony otworzy drzwi automatycznie.

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia bocznego do budynku. Drzwi do sali, od strony wejścia bocznego, otwierają się  automatycznie. Wewnątrz sali obsługi klientów nie ma barier budowlanych.

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w pobliżu sali obsługi klientów, po lewej stronie od wejścia bocznego do budynku.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Tucholi

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Tucholi w budynku przy ul. Dworcowej 8.

    Miejsca parkingowe

    Dla osób z niepełnosprawnością jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe przy ul. Dworcowej 8, na dziedzińcu wewnętrznym budynku, przy wejściu do sali obsługi klientów. Na dziedziniec możesz wjechać przez bramę od ul. Dworcowej 8.  

    Osoby z niepełnosprawnością mogą także korzystać z miejsc postojowych na ogólnodostępnym parkingu przy ul. Dworcowej 4.

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Dworcowej 8 (od strony dziedzińca wewnętrznego). Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia z dziedzińca budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnością ruchu znajduje się z lewej strony sali obsługi klientów .

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Żninie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Żninie w budynku przy ul. 700-lecia 37.

    Miejsca parkingowe

    Przed wejściem do budynku jest wyznaczone jedno miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się wejściem głównym. Przy wejściu, po prawej stronie, znajduje się pochylnia.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na parterze, w obrębie  sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Sępólnie Krajeńskim

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Sępólnie Krajeńskim w budynku przy ul. Kościuszki 16.

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Kościuszki są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Kościuszki 16. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W budynku nie ma toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.