Ścieżka nawigacji

Menu nawigacji

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Opolu

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Opolu

Obsługa klientów

W budynku Drugiego Urzędu Skarbowego 

Klienci są obsługiwani w Opolu w dwóch lokalizacjach. W budynku Drugiego Urzędu Skarbowego przy ul. Płk Witolda Pileckiego 2, swoje sprawy załatwią przedsiębiorcy i ubezpieczeni oraz osoby zgłaszające się w sprawie świadczeń dla rodzin lub świadczenia wspierającego.

Miejsca parkingowe

Zostały wyznaczone 2 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością, które znajdują się w bezpośredniej bliskości wejścia do budynku.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem głównym przy ul. Płk Witolda Pileckiego 2. Drzwi do budynku otwierają się automatycznie. Wejście do budynku jest z poziomu chodnika. 

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi głównego wejścia budynku otwierają się automatycznie. Wejście do budynku jest z poziomu chodnika. 

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze po lewej stronie od wejścia głównego. Wewnątrz budynku nie ma barier architektonicznych. Drzwi do Sali obsługi klientów otwierają się automatycznie po użyciu przycisku, który znajduje się przed drzwiami po prawej stronie.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na wprost wejścia głównego do budynku. 

W budynku Centrum Usług Publicznych (CUP) 

Klienci są obsługiwani w Opolu w dwóch lokalizacjach. W budynku Centrum Usług Publicznych (CUP) przy ul. płk. Witolda Pileckiego 1, załatwiamy sprawy: zasiłków, świadczeń emerytalno-rentowych oraz istnieje możliwość złożenia korespondencji na dzienniku podawczym.

Miejsca parkingowe

Zostały wyznaczone 2  miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością, które znajdują się w bezpośredniej bliskości wejścia do budynku oraz 8 miejsc parkingowych w podziemnym parkingu CUP.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku przy ul. płk. Witolda Pileckiego 1 osobnym wejściem, które znajduje się obok wejścia głównego (obrotowych, przezroczystych drzwi do biurowca). Drzwi otwierają się automatycznie po użyciu przycisku oznaczonego dla osób z niepełnosprawnością.  Na drzwiach jest widoczny napis „naciśnij przycisk” oraz znak informujący o możliwości wejścia z psem asystującym. Wejście do budynku jest z poziomu chodnika.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi głównego wejścia do budynku są obrotowe. Wejście do budynku jest z poziomu chodnika. 

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze budynku po prawej stronie od wejścia. Wewnątrz budynku nie ma barier architektonicznych.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta została przystosowana dla osób z niepełnosprawnością. Znajduje się na Sali Obsługi Klienta, po prawej stronie od wejścia głównego do budynku, pomiędzy stanowiskiem 26 a 27.

Jednostki podległe:

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Brzegu

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Brzegu w budynku przy ul. Starobrzeskiej 28c.

     

    Miejsca parkingowe

    W pobliżu wejścia do budynku przy ul. Starobrzeskiej 28c są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na parking możesz wjechać przez bramę od głównej ulicy, która jest otwarta w wyznaczonych godzinach pracy Inspektoratu.  

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem głównym. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika. Po lewej stronie od wejścia głównego do budynku znajduje się pomieszczenie ochrony. Przy drzwiach ochrony znajduje się dzwonek z informacją "Potrzebujesz pomocy - zadzwoń".

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

    Kolejnej drzwi przy wejściu do budynku nie otwierają się automatycznie. Pozostają one otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny do budynku.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na lewo od wejścia do budynku. Drzwi do sali nie otwierają się automatycznie. Pozostają one otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia do sali obsługi klientów. W toalecie znajduje się dzwonek alarmowy, po naciśnięciu którego uzyskasz pomoc pracownika ochrony.

    W toalecie jest także przewijak dla dziecka.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Głubczycach

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Głubczycach w budynku przy ul. Chrobrego 5.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Chrobrego 5 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Chrobrego 5. Skorzystaj z windy, która znajduje się przy wejściu. Przy windzie jest dzwonek. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w obsłudze windy.

    Uwaga, obecnie winda jest wyłączona z użytku z powodu awarii podnośnika. Do czasu jego wymiany - w ramach realizacji procedury zakupowej - skorzystaj z dostępu alternatywnego dla osób ze szczególnymi potrzebami. Naciśnij dzwonek, który znajduje się przy windzie. Zejdzie do Ciebie pracownik sali obsługi klientów i pomoże w obsłudze sprawy.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze budynku, po prawej stronie od wejścia. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Wszystkie drzwi na drodze do sali otwierają się automatycznie.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na parterze budynku, w korytarzu, naprzeciw sali obsługi klientów. Wewnątrz toalety jest zainstalowany dzwonek alarmowy.  

    W toalecie jest także przewijak dla dziecka.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Kędzierzynie-Koźlu

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Kędzierzynie-Koźlu  w budynku przy Al. Jana Pawła II 26.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy Al. Jana Pawła II 26 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku z poziomu chodnika.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz  budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi na drodze do sali otwierają się automatycznie.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku,  w pobliżu sali obsługi klientów. Na drodze do toalety są szklane drzwi, które nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomogą Ci pracownicy sali lub pracownik ochrony. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny - do czasu zamontowana siłowników umożliwiających automatyczne otwieranie drzwi. 

    Wewnątrz toaley jest dzwonek alarmowy, przywołujący pracownika ochrony.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Kluczborku

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Kluczborku w budynku przy ul. Katowickiej 14.

     

    Miejsca parkingowe

    Przy wejściu do budynku przy ul. Katowickiej 14 jest wyznaczone jedno miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością. Drugie miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością jest wyznaczone za budynkiem, na parkingu dla klientów ZUS. Na parking możesz wjechać od ul. Katowickiej 14.

     

    Wejście do budynku

    Przy wejściu do budynku znajduje się platforma schodowa. Aby uzyskać pomoc w obsłudze platformy, naciśnij dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego, który znajduje się przy wejściu. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny do budynku.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Wszystkie drzwi na drodze do sali otwierają się automatycznie.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów. W toalecie jest zamontowany dzwonek alarmowy, przywołujący pracownika ochrony.

    W toalecie znajduje się przewijak dla dziecka.

     

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Nysie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Nysie w budynku przy ul. Armii Krajowej 3.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Armii Krajowej 3 znajduje się jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Armii Krajowej 3. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na wysokim parterze. Skorzystaj z windy, która znajduje się z lewej strony przy wejściu. W obsłudze windy pomogą Ci pracownicy sali lub pracownik ochrony. Aby uzyskać pomoc, naciśnij dzwonek obok drzwi windy.

    Wewnątrz sali obsługi klientów nie ma barier budowlanych.

    Osoby ze szczególnymi potrzebami mogą także skorzystać z obsługi na parterze w specjalnie wydzielonym pomieszczeniu. W zorganizowaniu obsługi w tym pomieszczenu pomoże Ci pracownik sali obsługi klientów lub ochrony.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w obrębie sali obsługi klientów. W toalecie jest zamontowany dzwonek alarmowy, przywołujący pracownika ochrony.

    W toalecie znajduje się także przewijak dla dziecka.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Oleśnie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Oleśnie w budynku przy ul. Słowackiego 2.

     

    Miejsca parkingowe

    Z lewej strony od wejścia do budynku przy ul. Słowackiego 2 jest wyznaczone jedno miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością. Drugie miejsce miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością znajduje się za budynkiem, na parkingu dla klientów ZUS. Na parking możesz wjechać od ul. Słowackiego 2.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Słowackiego 2. Wejście jest organizowane z poziomu chodnika.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku  otwierają się automatycznie. Przy drzwiach wejściowych znajduje się dzwonek z informacją - "Potrzebujesz pomocy - zadzwoń". Po naciśnięciu dzwonka, zgłosi się do Ciebie pracownik sali obsługi klientów lub ochrony.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Drzwi do sali otwierają się automatycznie. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w obrębie strefy oczekiwania sali obsługi klientów. W toalecie jest zamontowany dzwonek alarmowy, przywołujący pracownika ochrony.

    W toalecie znajduje się także przewijak dla dziecka.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Prudniku

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Prudniku w budynku przy ul. Powstańców Śląskich 7a i b.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem nie ma wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością.  Najbliższe miejsca parkingowe ogólnodostępne znajdują się przy ul. Wańkowicza.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku, w którym znajduje się sala obsługi klientów, wejściem od ul. Powstańców Śląskich 7 b. Przy wejściu zapewniono pochylnię.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi przy zastępczym wejściu do budynku nie otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze budynku, na wprost od wejścia. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Wszystkie drzwi na drodze do sali otwierają się automatycznie.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia na salę obsługi klientów. Wewnątrz toalety jest zainstalowany dzwonek alarmowy.  

    W toalecie jest także przewijak dla dziecka.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Strzelcach Opolskich

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Strzelcach Opolskich w budynku przy ul. Karola Miarki 2a.

     

    Miejsca parkingowe

    Z boku budynku przy ul. Karola Miarki 2a są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na parking możesz wjechać od ul. Piłsudskiego.  

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Karola Miarki 2a. Przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie. Z prawej strony drzwi jest zamontowany dzwonek przywołujący pracownika ochrony, który udziela - w razie potrzeby - pomocy.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po lewej stronie od wejścia do budynku. Drzwi do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów. W toalecie jest zamontowany dzwonek alarmowy, przywołujący pracownika ochrony.

    W toalecie znajduje się także przewijak dla dziecka.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Namysłowie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Namysłowie w budynku ratusza przy ul. Rynek 6.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem nie ma miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością. Najbliższe miejsca parkingowe ogólnodostępne znajdują się przy ul. Pocztowej 7.

     

    Wejście do budynku

    Przy wejściu oraz wewnątrz budynku są schody. Przed schodami przy wejściu do budynku - po prawej stronie - znajduje się dzwonek. Aby uzyskać pomoc w obsłudze spraw, naciśnij dzwonek. Po jego naciśnięciu, zejdzie do Ciebie pracownik sali obsługi klientów. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na pierwszym piętrze. Na drodze do sali znajdują się schody.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W budynku nie ma toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.

     

    Ważne! Budynek Biura Terenowego ZUS w Namysłowie jest nieprzystosowany do obsługi osób
    z niepełnosprawnością ruchu. Najbliższa placówka ZUS przystosowana do obsługi osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w Inspektoracie ZUS w Kluczborku przy ul. Katowickiej 14.