Doradca ds. emerytalnych (wyniki naboru)
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS I Oddział w Łodzi
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS I Oddział w Łodzi
-
Adres miejsca pracy
ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź
-
Województwo
łódzkie
-
Nazwa stanowiska
Doradca ds. emerytalnych (wyniki naboru)
-
Zadania
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia obsługę klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz udziela informacji przyszłym świadczeniobiorcom w zakresie czynników wpływających na wysokość świadczenia oraz warunków i terminów związanych z przejściem na emeryturę.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe
- 1 rok doświadczenia w obsłudze klientów
- doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- podstawowa znajomość przepisów KPA
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli jesteś osobą:
- zorientowaną na komunikację, cel i jakość
- zorientowaną na klienta, elastyczną i nastawioną na rozwój
- potrafiącą współpracować, rozwiązywać problemy oraz radzić sobie w sytuacjach trudnych
zachęcamy do składania dokumentów.
Jeżeli spełniasz powyższe wymagania czekamy na Twoje dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska pracy wraz z podaniem nr ref. 280,284/2024
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe
które należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 2 kandydatów na stanowisko
- proces rekrutacji będzie obejmował rozmowę kwalifikacyjną i sprawdzenie wiedzy
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- otrzymanych dokumentów nie zwracamy
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
17-10-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 16-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
Ogłoszenie listy kandydatów
Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania kandydatów spełniających wymagania formalne:
Anna Bartosik, Pabianice
Anna Chodorek, Toruń
Rafał Dudkiewicz, Ozorków
Przemysław Grzelczyk, Zgierz
Ilona Mroczkowska, Łódź
Anna Pacholczyk, Borowiec
Edyta Walińska, Łódź
Ogłoszenie wyników naboru
Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania zatrudnionych kandydatów:
Anna Pacholczyk, Borowiec
Uzasadnienie wyboru lub uzasadnienie niezatrudnienia żadnego kandydata:
Pani Anna Pacholczykw czasie spotkania rekrutacyjnego zaprezentowała się jako osoba komunikatywna, opanowana. Swobodnie udzielała wyczerpujących odpowiedzi na zadawane pytania. Kandydatka ma doświadczenie w pracy biurowej i w obsłudze klienta, stosowaniu procedur oraz norm prawnych. Deklaruje, że jest osobą zdyscyplinowaną i dobrze zorganizowaną. W stosunku do klientów podkreśla swoją empatię, opanowanie, umiejętne reagowanie i właściwe doradzanie. Wskazuje na rzeczową i szybką obsługę interesanta. Potrafi stosować obowiązujące standardy i wytyczne co do zachowania, stylu prowadzenia i czasu rozmowy. Sposób obsługi dostosowuje do indywidualnych potrzeb klientów.