Konkurs Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych na najlepsze prace: licencjacką, magisterską oraz doktorską z zakresu ubezpieczeń społecznych
12 sierpnia 2024
Szanowni Absolwenci studiów wyższych, Studenci i Doktoranci,
w imieniu Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie na najlepsze prace z zakresu ubezpieczeń społecznych.
Konkurs obejmuje następujące kategorie:
- najlepsza praca licencjacka,
- najlepsza praca magisterska,
- najlepsza praca doktorska.
Kto może wziąć udział w konkursie
Obecnie można zgłaszać prace do czwartej edycji konkursu. Mogą do niej przystąpić osoby, które w okresie między 1 stycznia 2021 r. a 31 lipca 2024 r. obroniły pracę licencjacką, magisterską lub doktorską na polskiej uczelni w dowolnej dyscyplinie naukowej.
Wymagania dotyczące prac
- Temat pracy powinien bezpośrednio dotyczyć ubezpieczeń społecznych.
- Wymaganym językiem pracy jest język polski.
- Pracę do konkursu można zgłosić tylko raz.
- Zgłoszenia dokonuje promotor pracy lub kierownik jednostki naukowej, na której praca została obroniona.
Jak zgłosić prace do konkursu
- Komplet dokumentacji na konkurs należy przesłać na adres konkurs_zus@zus.pl
- Dokumentację należy przesłać w formacie DOC lub PDF.
- W temacie albo tytule maila przekazującego dokumentację należy wpisać: „Konkurs Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych na najlepszą pracę dyplomową”.
- Komplet dokumentacji obejmuje:
- egzemplarz pracy w wersji elektronicznej, tj. w formacie DOC;
- skan wypełnionego formularza zgłoszeniowego, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu;
- streszczenie pracy (maksymalnie 1800 znaków ze spacjami w formacie DOC lub PDF), określające cel pracy, jej główne założenia oraz ogólne wnioski;
- w przypadku prac licencjackich i magisterskich skan zaświadczenia wydanego przez władze uczelni potwierdzającego uzyskaną ocenę z pracy wraz z informacją o terminie obrony pracy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Regulaminu lub według innego wzoru, który zawiera zakres danych zgodny ze wskazanym załącznikiem nr 2;
- krótki biogram autora;
- skan dyplomu ukończenia studiów lub nadania stopnia naukowego doktora;
- rekomendacja promotora bądź opiekuna naukowego pracy zawierająca informacje o walorach naukowych i aplikacyjnych pracy, które decydują o jej zgłoszeniu do Konkursu;
- opinia recenzentów pracy;
- raportu z badania manuskryptu pracy w Jednolitym Systemie Antyplagiatowym.
Ważne!
Zgłoszenia przesłane w formie papierowej albo na inny adres e-mail nie będą rozpatrywane.
Nagrody
Laureaci konkursu otrzymają nagrodę finansową, a prace zostaną opublikowane nakładem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Najważniejsze terminy
- 30 września 2024 r. – zgłoszenie prac do czwartej edycji konkursu,
- luty 2025 r. – ogłoszenie laureatów.
Kontakt do organizatorów konkursu
konkurs_zus@zus.pl, robert.marczak@zus.pl