Ścieżka nawigacji

Konkurs Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych na najlepsze prace: licencjacką, magisterską oraz doktorską z zakresu ubezpieczeń społecznych

Konkurs Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych na najlepsze prace: licencjacką, magisterską oraz doktorską z zakresu ubezpieczeń społecznych

Szanowni Absolwenci studiów wyższych, Studenci i Doktoranci,

w imieniu Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie na najlepsze prace z zakresu ubezpieczeń społecznych.

Konkurs obejmuje następujące kategorie:

  • najlepsza praca licencjacka,
  • najlepsza praca magisterska,
  • najlepsza praca doktorska.

Kto może wziąć udział w konkursie

Obecnie można zgłaszać prace do czwartej edycji konkursu. Mogą do niej przystąpić osoby, które w okresie między 1 stycznia 2021 r. a 31 lipca 2024 r. obroniły pracę licencjacką, magisterską lub doktorską na polskiej uczelni w dowolnej dyscyplinie naukowej.

Wymagania dotyczące prac

  1. Temat pracy powinien bezpośrednio dotyczyć ubezpieczeń społecznych.
  2. Wymaganym językiem pracy jest język polski.
  3. Pracę do konkursu można zgłosić tylko raz.
  4. Zgłoszenia dokonuje promotor pracy lub kierownik jednostki naukowej, na której praca została obroniona.

Jak zgłosić prace do konkursu

  1. Komplet dokumentacji na konkurs należy przesłać na adres konkurs_zus@zus.pl
  2. Dokumentację należy przesłać w formacie DOC lub PDF.
  3. W temacie albo tytule maila przekazującego dokumentację należy wpisać: „Konkurs Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych na najlepszą pracę dyplomową”.
  4. Komplet dokumentacji obejmuje:
  1. egzemplarz pracy w wersji elektronicznej, tj. w formacie DOC;
  2. skan wypełnionego formularza zgłoszeniowego, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu;
  3. streszczenie pracy (maksymalnie 1800 znaków ze spacjami w formacie DOC lub PDF), określające cel pracy, jej główne założenia oraz ogólne wnioski;
  4. w przypadku prac licencjackich i magisterskich skan zaświadczenia wydanego przez władze uczelni potwierdzającego uzyskaną ocenę z pracy wraz z informacją o terminie obrony pracy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Regulaminu lub według innego wzoru, który zawiera zakres danych zgodny ze wskazanym załącznikiem nr 2;
  5. krótki biogram autora;
  6. skan dyplomu ukończenia studiów lub nadania stopnia naukowego doktora;
  7. rekomendacja promotora bądź opiekuna naukowego pracy zawierająca informacje o walorach naukowych i aplikacyjnych pracy, które decydują o jej zgłoszeniu do Konkursu;
  8. opinia recenzentów pracy;
  9. raportu z badania manuskryptu pracy w Jednolitym Systemie Antyplagiatowym.

Ważne!
Zgłoszenia przesłane w formie papierowej albo na inny adres e-mail nie będą rozpatrywane.

Nagrody

Laureaci konkursu otrzymają nagrodę finansową, a prace zostaną opublikowane nakładem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Najważniejsze terminy

  • 30 września 2024 r. – zgłoszenie prac do czwartej edycji konkursu,
  • luty 2025 r. – ogłoszenie laureatów.

Kontakt do organizatorów konkursu

konkurs_zus@zus.pl, robert.marczak@zus.pl

Regulamin konkursu wraz z załącznikami