Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Nowym Sączu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Nowym Sączu
-
Adres miejsca pracy
ul. Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz
-
Województwo
małopolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych w ramach funkcji:
- zawieranie umów, monitorowanie ich realizacji oraz rozliczanie dokumentów związanych z gospodarowaniem majątkiem ruchomym, wartościami niematerialnymi i prawnymi, towarami i materiałami oraz usługami, w szczególności faktur i innych dokumentów księgowych
- realizacja bieżących zakupów oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej tych zakupów (w tym zbieranie ofert i dokonywanie ich analizy, przygotowanie dokumentów służących sfinalizowaniu zakupów)
- koordynowanie spraw związanych z eksploatacją pomieszczeń
- zapewnienie obsługi organizacyjnej narad, spotkań i szkoleń
-
Wymagania
Wymagania formalne określone w ramach funkcji:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, zarządzenie nieruchomościami, teleinformatyka)
- 1 rok pracy związanej z rozliczaniem umów lub obsługą administracyjną
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych - Dział I. Przepisy ogólne
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną
- zorientowaną na cel
- zorientowaną na jakość
- potrafiącą rozwiązywać problemy
to zachęcamy do przesłania dokumentów przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ /na dole oferty/
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 pracownika
- proces rekrutacji składać się będzie z:
- testu wiedzy z zakresu przepisów wskazanych w ogłoszeniu i zadań logicznych
- rozmowy kwalifikacyjnej (dotyczy kandydatów, którzy uzyskają największą liczbę punktów z testu wiedzy) - dokumentacja niekompletna oraz przesłana po terminie nie będzie rozpatrywana (za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę: wpływu aplikacji przez formularz aplikacyjny, wpływu dokumentów przesłanych drogą pocztową lub dostarczenia do Oddziału)
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania niezbędne (telefonicznie lub mailowo)
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
03-01-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa nieobecnego pracownika
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
- przy głównym wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- istnieje możliwość wejścia do budynku z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami