Zastępca Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych w II Oddziale w Poznaniu
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Pion Dyrektora Oddziału
-
Miejsce pracy
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Adres miejsca pracy
ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań
-
Województwo
wielkopolskie
-
Nazwa stanowiska
Zastępca Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych w II Oddziale w Poznaniu
-
Zadania
- Nadzoruje obsługę administracyjno-gospodarczą oddziału oraz podległych jednostek.
- Nadzoruje realizację zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami.
- Nadzoruje realizację zadań inwestycyjnych oraz utrzymanie obiektów oddziału oraz podległych jednostek we właściwym stanie technicznym.
- Nadzoruje realizację zadań z zakresu zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlano-montażowych oddziału z wyjątkiem zamówień publicznych realizowanych w systemie scentralizowanym.
- Nadzoruje realizowanie produkcji poligraficznej na rzecz jednostek organizacyjnych Zakładu
- Nadzoruje zarządzanie dokumentacją znajdującą się w obiegu bieżącym i archiwum zakładowym w oddziale.
- Nadzoruje funkcjonowanie modułów systemu SWEZ w obszarze administracyjnym i zarządzania dokumentacją w oddziale.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- 5-letni staż pracy
- minimum 2 lata doświadczenia w kierowaniu
- minimum 3 lata doświadczenia w obszarze administracyjno-gospodarczym lub zamówień publicznych
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, budowlane)
- minimum 2 lata pracy związanej z zarządzaniem w obszarze administracyjno-gospodarczym lub zamówień publicznych
Dodatkowe:
- zorientowanie na realizację celów
- zorientowanie na jakość
- umiejętność współpracy i komunikacji
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
- umiejętność kierowania
- umiejętność motywowania pracowników
- dbanie o rozwój podległych pracowników
- przywództwo
- umiejętność zarządzania procesowego
Wymagane dokumenty:- CV
- list motywacyjny
- dokumenty potwierdzające wykształcenie i wymagane doświadczenie zawodowe
- świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia - w przypadku pozostawania w stosunku pracy
- odręcznie podpisane lub opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym oświadczenie o treści:
1. oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych oraz nie byłem/byłam karany/karana za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,
2. oświadczam, że nie podlegam wpisowi do rejestru prowadzonego przez Główną Komisję Orzekającą na podstawie art. 188 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
Zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line lub w formie stacjonarnej.
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną usunięte z systemu naboru po zakończeniu procedury rekrutacji.
Nie będą rozpatrywane oferty niekompletne, niepodpisane, złożone bez wymaganych oświadczeń lub zawierające niepodpisane oświadczenia, a także dokumenty złożone po wyznaczonym terminie.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
17-10-2024
-
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 6-pietrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze, I, III piętrze
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:
- Dariusz Młynarczyk, Turek
- Jacek Nowak, Krzywiń
- Tomasz Ochliński, Jaraczewo
Wynik naboru:
Rekrutacja zakończona niepowodzeniem. W wyniku rekrutacji nie wyłoniono kandydata do zatrudnienia.