Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Bielsku-Białej
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 1
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Bielsku - Białej
-
Adres miejsca pracy
ul. Krasińskiego 34, 36, 43-300 Bielsko-Biała
-
Województwo
śląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
-
Zadania
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego
i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. -
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska,
- skany/kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia zawodowe,
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
Dokumenty należy przesłać:
- przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test/sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,
- skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
21-03-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną, elastyczną, lubiącą współpracę, nastawioną na rozwój
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
- umiejącą rozwiązywać problemy, negocjować i wywierać wpływ
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie na podstawie umowy na czas określony zawartej w celu zastępstwa pracownika
w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- budynek 5-piętrowy z windą,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2-3 piętrze,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.