Stanowisko ds. orzecznictwa
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Kielcach
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Ubezpieczeń i Składek
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Kielcach ul. Piotrkowska 27
-
Adres miejsca pracy
ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce
-
Województwo
świętokrzyskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. orzecznictwa
-
Zadania
Zapewnia stosowanie jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasady finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasady i terminy ich opłacania.
ZADANIA:
1. Przygotowuje decyzje ustalające podmiot zobowiązany do pełnienia funkcji płatnika składek.
2. Prowadzi postępowania wyjaśniające związane z ustalaniem górnej rocznej podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe.
3. Gromadzi dokumentację dotyczącą prowadzonych spraw oraz przekazuje ją do archiwizacji, zgodnie z wytycznymi zawartymi w instrukcji kancelaryjnej.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, administracja, prawo)
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe:
- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, KPA
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (MS Word, MS Excel-poziom podstawowy)
- komunikacja, współpraca, elastyczność
- orientacja na cel
- nastawienie na rozwój
- umiejętność podejmowania decyzji
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie (czyli skan świadectwa ukończenia liceum/technikum/szkoły wyższej)
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
Dodatkowe informacje:
- oferty, które wpłyną po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
30-12-2024
-
Oferujemy
Oferujemy: umowę o pracę
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnością. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek A - 5 kondygnacyjny, budynek B - 4 kondygnacyjny, budynek C - 7 kondygnacyjny, budynek D - 2 kondygnacyjny, budynek K - 2 kondygnacyjny
- pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych w Budynku A
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- winda ( brak w budynku B i D ),
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.