Stanowisko ds. procedur i współpracy z podmiotami zewnętrznymi
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Kontroli Wewnętrznej
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. procedur i współpracy z podmiotami zewnętrznymi
-
Zadania
Zakres zadań:
- opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych w zakresie właściwości rzeczowej DKW
- inicjowanie, wdrażanie i aktualizacja wewnętrznych aktów prawnych związanych z kontrolą wewnętrzną oraz doskonalenie metodyki prowadzenia kontroli instytucjonalnej w Zakładzie
- doskonalenie polityki antykorupcyjnej Zakładu oraz rekomendowanie rozwiązań wynikających z jej stosowania
- współdziałanie z zewnętrznymi organami kontroli w sprawach objętych postępowaniami kontrolnymi tych organów, prowadzenie ewidencji tych postępowań oraz informacji o realizacji wniosków pokontrolnych
- obsługa spraw związanych z realizacją zasad unikania konfliktu interesów w Zakładzie
- obsługa zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych w Zakładzie
- obsługa i koordynacja wniosków o objęcie osłoną antykorupcyjną przedsięwzięć realizowanych w Zakładzie oraz współpraca z Centralnym Biurem Antykorupcyjnym w powyższym zakresie
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze administracji lub minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku ds. prawnych lub procedur
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe( prawo, administracja publiczna )
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi programów MS Office
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
- współpraca
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
- negocjowanie i wywieranie wpływu
- podejmowanie decyzji
- rozwiązywanie problemów
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skan dokumentów potwierdzających wykształcenie
- skan dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
Dodatkowe informacje:
- umowa na czas zastępstwa
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line) lub stacjonarnie
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- poszukujemy pracownika na stanowisko: od specjalisty do głównego specjalisty, który będzie realizował zadania w ramach funkcji ds. procedur i współpracy z podmiotami zewnętrznymi
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
31-12-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność wykonywania pracy poza biurem
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami