Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS I Oddział w Łodzi
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS I Oddział w Łodzi
-
Adres miejsca pracy
ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź
-
Województwo
łódzkie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
-
Zadania
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w TJO.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze administrowania lub zarządzania nieruchomościami
- minimum 1 rok stażu pracy ogółem
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami)
- doświadczenie zawodowe - 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (głównie Word i Excel)
oraz minimum jedno z poniższych:
- znajomość Prawa budowlanego i Ustawy o zamówieniach publicznych
- posiadanie uprawnień budowlanych, architektonicznych lub SEP
- umiejętność kosztorysowania
Jeśli jesteś osobą:
- zorientowaną na komunikację, cel i jakość
- elastyczną i nastawioną na rozwój
- potrafiącą współpracować, negocjować, wywierać wpływ, rozwiązywać problemy i radzić sobie w trudnych sytuacjach
zachęcamy do składania dokumentów.
Jeżeli spełniasz powyższe wymagania czekamy na Twoje dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska pracy wraz z podaniem nr ref. 224/2024
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia
które należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji będzie obejmował rozmowę kwalifikacyjną i sprawdzenie wiedzy
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- otrzymanych dokumentów nie zwracamy
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
16-09-2024
-
Oferujemy
Oferta do dnia 16 września 2024 roku.
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem wewnętrznym
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 16-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
Ogłoszenie listy kandydatów
Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania kandydatów spełniających wymagania formalne:
Robert Ropelski, Łódź
Ogłoszenie wyników naboru
Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania zatrudnionych kandydatów:
Robert Ropelski, Łódź
Uzasadnienie wyboru lub uzasadnienie niezatrudnienia żadnego kandydata:
Komisja rekrutacyjna zarekomendowała Pana Roberta Ropelskiego do zatrudnienia na stanowisku ds. zarządzania nieruchomościami z uwagi na zaprezentowaną wiedzę z zakresu wymaganych zagadnień, jak również motywację do pracy na tym stanowisku. Komisja oceniła kwalifikacje, kompetencje oraz wiedzę kandydata jako adekwatne i spełniające oczekiwania do zatrudnienia na ww. stanowisku.