Stanowisko ds. zasiłków
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Szczecinie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Zasiłków
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Szczecinie ul. Citroena 2
-
Adres miejsca pracy
ul. Citroena 2, 70-769 Szczecin
-
Województwo
zachodniopomorskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. zasiłków
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych w ramach funkcji:
Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.
-
Wymagania
Wymagania formalne:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)
- minimum 6 m-cy pracy związanej z obsługą finansową
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
- podstawowa znajomość Ustawy o świadczeniach przysługujących z ubezpieczenia społecznego z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel i jakość
- umiejętność komunikacji i współpracy
- orientacja na klienta
- umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o które ubiega się kandydat i wskazaniem nr oferty 27/25/z
- kserokopie lub skany dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz staż pracy
-
dla ofert papierowych wymagane jest własnoręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji wg wzoru:
'Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.'
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty lub wysłać pocztą na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział ZUS w Szczecinie
ul. Jana Matejki 2270-530 Szczecin
Wydział Kadrowo - Płacowy z dopiskiem 'oferta pracy nr 27/25/z
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz aplikacyjny lub datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Szczecinie.
Dodatkowe informacje:
- umowa o pracę zawarta na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy
- oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będą rozpatrywane
- dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie formalną ocenę dokumentów oraz rozmowę kwalifikacyjną (w formie zdalnej w przypadku zaostrzenia przepisów bezpieczeństwa)
- miejsce wykonywania pracy: ZUS O/Szczecin ul. Citroena 2
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
24-03-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Warunki pracy:
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- Szczecin, ul. Citroena2 - budynek 3 piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych; stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze budynku; przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia, w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.