Stanowisko ds. rozliczeń
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Chrzanowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Kont Nieaktywnych
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Olkuszu
-
Adres miejsca pracy
Al. 1000-lecia 11, 32-300 Olkusz
-
Województwo
małopolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. rozliczeń
-
Zadania
Cel stanowiska:
Zapewnia obsługę nieaktywnych kont płatników w zakresie rozliczeń -
Wymagania
Wymagania formalne:
Niezbędne:
• wykształcenie średnieMile widziane:
• wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo)
• minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe:
• znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
• znajomość Ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego
• umiejętność obsługi pakietu MS Office
• orientacja na cel
• orientacja na jakość
• komunikacja
• współpraca
• elastyczność
• nastawienie na rozwój
• orientacja na klienta
• rozwiązywanie problemów
• radzenie sobie w trudnych sytuacjach
Wymagane dokumenty:
• CV
• list motywacyjny ze wskazaniem nazwy stanowiska pracy
• skany dokumentów potwierdzających niezbędne wykształcenieDokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
Dodatkowe informacje:
• proces rekrutacyjny obejmował będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
• skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
• oferty niekompletne i nieterminowe nie będą rozpatrywane (za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich przesłania przez formularz aplikacyjny) -
Termin, do którego należy składać dokumenty
10-04-2025
-
Oferujemy
Szczegóły oferty:
• poszukujemy 2 pracowników na stanowisko
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
• możliwość rozwoju zawodowego
• bogaty pakiet świadczeń socjalnych
• system premiowy
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
• sprzęt komputerowy
• sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
• spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
• polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
• konieczność poruszania się po całym obiekcie
• konieczność odbywania podróży służbowych
• budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
• stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
• wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
• przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
• drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
• w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami