Stanowisko ds. wsparcia asystenckiego lekarza
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Warszawie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Orzecznictwa Lekarskiego i Prewencji
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat Warszawa - Praga Północ
-
Adres miejsca pracy
ul. 11-go Listopada 15 a, 03-446 Warszawa-Praga Północ
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. wsparcia asystenckiego lekarza
-
Zadania
Poszukujemy osób myślących o karierze w zawodach medycznych (absolwentów szkół/ uczelni medycznych) lub o współpracy z kadrą medyczną, do ciekawej i rozwijającej pracy.
Zostań ASYSTENTKĄ/ASYSTENTEM LEKARZA w ZUS, a wykonując powierzone zadania uzyskasz unikalne doświadczenie pozwalające wykorzystać w praktyce Twój medyczny profil wykształcenia lub doświadczenie z pracą w dużej, stabilnej firmie.
Zatrudnienie pracownika na funkcji ds. wsparcia asystenckiego lekarza jest niezbędne do terminowego wykonywania zadań nałożonych na lekarzy.
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. wsparcia asystenckiego lekarza należy m.in.:
- wsparcie lekarza,
- przygotowanie informacji pomocniczej dla lekarza na dedykowanym formularzu zawierającej dane i informacje w sprawie (pozyskane z dokumentacji medycznej, zawodowej i orzeczniczej lub zgromadzone w systemie informatycznym), do wykorzystania na różnych etapach postępowania,- wprowadzanie w aplikacji orzecznictwa w imieniu lekarza danych i informacji wskazanych przez lekarza,
- wstępną weryfikację kompletności i poprawności, pod kątem formalnym, ustaleń orzeczniczych w wydanym orzeczeniu, zgodności zapisów w poszczególnych formularzach,
- inne czynności pomocnicze i techniczne w ramach realizacji zadań przez lekarzy.
Wykonywanie tych zadań wymaga skrupulatności, dokładności, wnikliwości, dobrej organizacji pracy, umiejętności zarządzania czasem, ustalania priorytetów oraz samokontroli.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie średnie;
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy z kadrą medyczną lub minimum 1 rok pracy w zawodzie medycznym.
Mile widziane:- wykształcenie wyższe (medyczne, administracja, prawo, ubezpieczenia społeczne, nauki ekonomiczne);
- minimum 2 lata pracy w zawodzie medycznym lub minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy z kadrą medyczną.
Jeśli jesteś osobą:
- zorientowaną na cel i jakość,
- komunikatywną,
- współpracującą,
- elastyczną,
- nastawioną na rozwój
oraz potrafisz
- obsługiwać pakiet MS Office,
- być zorientowanym na klienta,
- rozwiązywać problemy,
- radzić sobie w trudnych sytuacjach.
TO ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DOKUMENTÓW.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV,
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie.
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
22-05-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- system premiowy,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów kandydatów,
- rozmowę kwalifikacyjną i/lub sprawdzenie praktycznych umiejętności kandydata niezbędnych na danym stanowisku pracy.
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną,
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy,
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym,- oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru,
- do składnia ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Miejsce wykonywania pracy:
ul. Senatorska 6/800-082 Warszawa
lub
11 Listopada 15 a
03-446 WarszawaZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy ul. 11 Listopada 15a:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy),
- budynek 4 - piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze na I piętrze,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.Warunki wykonywania pracy ul. Senatorska 6/8:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy),
- budynek 3 - piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.