Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Chorzowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Chorzowie
-
Adres miejsca pracy
ul. Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów
-
Województwo
śląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
-
Zadania
Cel istnienia stanowiska
Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w TJO.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 1 rok stażu pracy w obszarze administrowania lub zarządzania nieruchomościami
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami,)
- minimum 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (MS Word, MS Excel)
- mile widziana znajomość programu SAP
- orientacja na cel/na jakość
- dobra komunikacja, umiejętność współpracy w zespole
- elastyczność, nastawienie na rozwój
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie kandydat się ubiega
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje
- skontaktujemy się tylko z osobami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu oferty przez formularz aplikacyjny
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału ZUS w Chorzowie
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
19-06-2025
-
Oferujemy
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność wykonywania pracy poza biurem
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek IV-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na III piętrze
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami