Stanowisko ds. wsparcia asystenckiego lekarza_Gdańsk
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Gdańsku
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Orzecznictwa Lekarskiego i Prewencji
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Gdańsku
-
Adres miejsca pracy
ul. Marynarki Polskiej 146, 80-557 Gdańsk
-
Województwo
pomorskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. wsparcia asystenckiego lekarza_Gdańsk
-
Zadania
Zakres zadań na stanowisku
Poszukujemy osób myślących o karierze w zawodach medycznych (absolwentów szkół/ uczelni medycznych) lub o współpracy z kadrą medyczną, do ciekawej i rozwijającej pracy. Zostań ASYSTENTKĄ/ASYSTENTEM LEKARZA w ZUS, a wykonując powierzone zadania uzyskasz unikalne doświadczenie pozwalające wykorzystać w praktyce Twój medyczny profil wykształcenia lub doświadczenie z pracą w dużej, stabilnej firmie.
Pracownik zatrudniony na stanowisku w szczególności:
- przygotowuje informacje pomocnicze dla lekarza w prowadzonym postępowaniu orzeczniczym / w postępowaniu odwoławczym
- wprowadza w systemach informatycznych dane i informacje dotyczące prowadzonych postępowań orzeczniczych
- podejmuje w zakresie wskazanym przez lekarza decyzje w prowadzonych postępowaniach w przypadkach nie wymagających rozstrzygnięcia kwestii medycznych
- przygotowuje i przedstawia lekarzowi wnioski lub dokumentację z analizy sprawy
- opracowuje i podpisuje w imieniu lekarza korespondencję kierowaną do klientów i innych podmiotów uczestniczących w postępowaniu
-
Wymagania
Wymagania formalne
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy z kadrą medyczną lub minimum 1 rok pracy w zawodzie medycznym
Mile widziane:
- wyższe (medyczne, administracja, prawo, ubezpieczenia społeczne, nauki ekonomiczne)
- minimum 2 lata pracy w zawodzie medycznym lub minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy z kadrą medyczną
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- umiejętność rozwiązywania problemów
- orientacja na klienta
- orientacja na cel i jakość
- komunikacja
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
Powyższe dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
Termin składania ofert - 22 maja 2025 r.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną i/lub sprawdzenie praktycznych umiejętności kandydata niezbędnych na danym stanowisku pracy
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- poszukujemy 6 kandydatów na stanowisko
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury)
- system premiowy
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
22-05-2025
-
Oferujemy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- budynek 3 piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze
- wejście do budynku z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami