Stanowisko ds. obsługi korespondencji 74/2025/OKK-J
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Sosnowcu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wieloosobowe Stanowisko Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Jaworznie
-
Adres miejsca pracy
ul. Grunwaldzka 274, 43-600 Jaworzno
-
Województwo
śląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. obsługi korespondencji 74/2025/OKK-J
-
Zadania
Zakres zadań:
Pracownik pełniący tę funkcję zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- minimum 1 rok pracy związanej z obsługą kancelaryjną
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność obsługi MS Office
- umiejętność planowania i organizacji pracy
- komunikatywność i terminowość
Wymagane dokumenty:
- CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega
- skan dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i ewentualnie innych dokumentów istotnych dla procesu rekrutacji
Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ("Aplikuj") na dole oferty pracy do dnia 01.10.2025 r.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji.
Dodatkowe informacje:
- umowa o pracę na czas zastępstwa nieobecnego pracownika
- miejsce świadczenia pracy: Inspektorat ZUS w Jaworznie ul. Grunwaldzka 274
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
01-10-2025
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- zorientowaną na cel i jakość
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- elastyczną i nastawioną na rozwój
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach, potrafiącą rozwiązywać problemy
- potrafiącą negocjować i wywierać wpływ
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- jasny i przejrzysty system wynagradzania, w tym premia kwartalna i roczna
- elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczynania pracy między godziną 6.00 a 8.00)
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury), świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- atrakcyjne pakiety opieki zdrowotnej oraz ubezpieczeń na życie w PZU
- pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- przyjazną i partnerską atmosferę pracy oraz pracę w zgranym zespole
- pracę w oparciu o wartości wynikające z 90-letniej tradycji
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek III-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami