Stanowisko ds. przyznawania świadczeń dla rodzin - Siemiatycze
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Białymstoku
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Centrum Obsługi Świadczeń dla Rodzin
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Siemiatyczach
-
Adres miejsca pracy
ul. Ogrodowa 5, 17-300 Siemiatycze
-
Województwo
podlaskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. przyznawania świadczeń dla rodzin - Siemiatycze
-
Zadania
Pracownik na tym stanowisku opracowuje sprawy związane ze świadczeniami na rzecz rodzin.
-
Wymagania
Wymagania formalne dla stanowiska
Niezbędne:
- wykształcenie średnie.
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne),
- minimum 6 miesięcy pracy w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.
Wymagania dodatkowe:
Jeśli posiadasz poniższe kompetencje:
- orientacja na cel i jakość,
- komunikacja, współpraca,
- orientacja na klienta,
- rozwiązywanie problemów
zachęcamy Cię, abyś złożył/a swoją aplikację.
Ponadto, oczekujemy od Ciebie:
- znajomości:
- Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 czerwca 2021 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu 'Dobry start' (Dz. U. 2021 poz. 1092),
- Ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Dz. U. z 2024 poz. 1576),
- Ustawy z dnia 15 maja 2024 r. o wspieraniu rodziców w aktywności zawodowej oraz w wychowywaniu dziecka 'Aktywny rodzic' (Dz. U. 2024 poz. 858),
- umiejętności obsługi pakietu MS Office.
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny,
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- skany dokumentów potwierdzających staż pracy w ZUS.
Sposób aplikowania:
Dokumenty należy przesłać włącznie elektroniczne prze formularz 'Aplikuj' na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
02-10-2025
-
Oferujemy
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
- ruchome godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy,
- premie kwartalne, dodatek stażowy za pracę w ZUS,
- nagrody specjalne i jubileuszowe,
- wynagrodzenie 'trzynastkę',
- rozwój zawodowy poprzez udział w różnych formach szkoleń,
- świadczenia z ZFŚS w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych.
Informacje dodatkowe:
- poszukujemy 2 pracowników,
- umowa na czas zastępstwa,
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy z przepisów wskazanych w ogłoszeniu oraz rozmowę rekrutacyjną,
- skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- oferta niekompletna, przesłana po terminie nie będzie rozpatrywana.
Do aplikowania o pracę zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Warunki pracy: wyposażenie stanowiska pracy w sprzęt komputerowy i sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z kontaktem z klientem,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- gotowość do ewentualnego odbywania podróży służbowych,
- budynek II-piętrowy bez windy,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I i II piętrze,
- przy wejściu do budynku znajduje się winda,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.