Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji - Aktualne ogłoszenia o pracę
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Łodzi
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 2
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Łodzi
-
Adres miejsca pracy
ul. Lipiec Reymontowskich 11
Obsługa klientów odbywa się w budynku Inspektoratu w Łodzi przy ul. Łęczyckiej 70A, 91-120, Łódź -
Województwo
łódzkie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
-
Zadania
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel i jakość
- nastawienie na rozwój
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- umiejętność współpracy
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat)
- dokumenty potwierdzające posiadane wyksztalcenie i doświadczenie zawodowe
Powyższe dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie sprawdzenie wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy
- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- miejsce wykonywania pracy:
Inspektorat ZUS w Łodzi
ul. Lipiec Reymontowskich 11
91-120 Łódź -
Termin, do którego należy składać dokumenty
14-02-2023
-
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa
- możliwość rozwoju zawodowego
- system szkoleń
- atrakcyjne godziny pracy
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 4-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na1 piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie listy kandydatów
Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania kandydatów spełniających wymagania formalne:
1. Anna Bałuszewska, Warszewice
2. Kacper Jóźwiak, Zgierz
3. Dorota Lewandowska, Łódź
4. Agnieszka Łotkowska, Łódź
5. Ewa Sławińska, Łódź
6. Klaudia Wągrowska, PabianiceOgłoszenie wyników naboru
Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania zatrudnionych kandydatów:
Kacper Jóźwiak, Zgierz
Pan Kacper Jóźwiak podczas rozmowy kwalifikacyjnej zaprezentował się jako osoba odpowiedzialna, rzetelna i komunikatywna. Posiada umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz wykonywania zespołowych zadań. Z uwagi na wcześniej wykonywaną pracę posiada predyspozycje do sprawnego wdrożenia się do pracy w aplikacjach. Jest osobą nastawioną na zdobywanie nowych umiejętności i wiedzy. W pracy w ZUS dostrzega możliwość rozwoju i nauki w dużej instytucji publicznej.